fredag 30 mars 2012

Rapport inför Lördagen!!!

Fick precis positiva besked från Kurt Malm som bor i Liden. Jag citerar Kurt inlägg i min Facebook.
"Islkäget idag kl 11.30. Ca 40cm torr fast is. Men det börjar dock bli landlöst. Har iordningsställt, säkrat och markerat 3 st för ut- ingång på isen. Blankis så dubbar under skorna är att rekomendera och GLÖM INTE ISDUBBAR !!! "(info Kurt Malm) Jag tackar Kurt för den matnyttiga informationen.

Det ser ju fantastiskt ut inför i morgon, och hoppas att fisken är lika uppåt i morgon som jag blev!

En fundering jag har är att jag gärna vill bli vän med alla fiske entusiaster på FB även om jag inte känner personen i fråga. Tycker att det är ett bra forum att sprida info på. Så ni som inte har mig som "vän" på facebook får gärna lägga till mig. Vi delar ju ändå samma intresse och jag vill att alla ska få ta del av det jag försöker dela med mig av. (Det är svårt att veta hur många som läser bloggen)

Hoppas på mycket i morgon då det är en del tävlingar som blivit inställda.

Hade bra och kämpa på !!!

//Frollan
(En egen tillverkad tafskrok på stl 14 som funkar bra för mig, bara kul med egen tillverkat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar