(klicka på filmen för större bild)
Filmen är från en av mina testrundor med varpspöt.........gick väl sådär ?!?!?
//Frollan
torsdag 29 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
- Sökandet efter stor-abborren fortsätter -
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar