torsdag 21 mars 2013

Älvdalsnappet

Nu var det alldeles för länge sen jag ritade på bloggen :/ Men tänkte klämma in ett inlägg inför helgens batalj på Nässjön.
För min del har det blivit minimalt med fiske på sistone pga att jag har varit tvungen att jobba på "bortaplan" ett tag. Men nu ska det bli fiske på lördag och sen påsk och framöver.

Hoppas på bra väder och mycket folk till lördagens tävling på Nässjön. Fisket brukar vara varierande, men personligen så tycker jag att fisket brukar vara bättre mitt i vintern än närmare våren. Kan tyckas vara lite bakvänt men det är så jag upplevt det nu när man börjar få några år på nacken. Men det är väl att välja mellan dom klassiska ställena som jag brukar starta tävlingen på. Och det positiva är att jag har bara fiskat "en" tävling på nässjön i år. Annars brukar det vara alldeles för många kamper där, kan tyckas lite fantasilöst?
Skulle vara kul att lyckas på hemma plan nån gång

Mvh Stefan Frost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar