måndag 25 maj 2020

8år sen........dags att på det igen

Undra om man ska ta och damma av bloggen igen efter åtta års uppehåll 🤔 Nu mer så har jag riktat in mer åt abborr-fisket sommartid. Har samlat på mig massvis med jobb, dropshot, crankbait, rapala för abborr-fisket. Har även införskaffat mig tre stycken jigg and twitch spön från BFT, 7- 7,6 fot. Vilken skillnad i känsla när man har "riktiga" grejer. Kommer lägga ut mer nu i framtiden när jag även tagit upp tävlandet i tradionellt-mete igen, dock bara hunnit vara med på en tävling än 😆. Men kommer mera specifika inlägg angående jiggandet efter abborre framledes.

Kommer även att försöka lägga upp massvis med bilder på både fisk 🤞 och min utrustning. Är även med i en lokal abborr-tävling(Abborr-VM) som jag och några fiskekompisar kör från maj-oktober, störst abborre vinner dels äran och mycket därtill, en riktig prestige tävling. För min del så gick det allt annat än bra förra året, men nya friska tag den här säsongen.
På återhörande så kommer det ett nytt inlägg inom kort.

//Stefan




1 kommentar: