söndag 25 november 2012

Pirk undersökning!

Nu kanske jag är ute på djupt vatten och cyklar? Men jag tänkte om det finns tävlingsfiskare som vill dela med sig av sin favorit pirk/pirkar, jag vet ju att det är väldigt många som kör med "öppna kort".
Så om ni vill så får ni gärna dela med er både med en bild och gärna en liten historia bakom era favorit pirk/pirkarna. Kan var intressant att få ta del av era erfarenheter angående pirkarna. Tror att det kan vara många som är nyfikna, framför allt så är jag det. Hoppas att det är många som hakar på det här. Skicka en bild och skriv gärna lite historik om pirken och maila mig på frollan77@hotmail.com eller kanske det är enklare att skicka MMS+ text till 073-8279081, så ska jag lägga ut det efterhand.
Vet inte om det är någon som har gjort någon liknande undersökning förut, men vi får se om det är någon som nappar.
Kom igen nu pimpelfiskare och träd fram !
OBS! Skriv namn och klubb!
Mvh
// Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar