lördag 17 november 2012

Lackat och klart.....

Då har man putsat till finishen så att jag känner mig nöjd! Har även lackat och målat dom. Så ikväll kan jag börja att montera på alla detaljer!
Satte i hop ett spö igår bara för att testa balansen och känslan i spöt, och det var över förväntan. Det kändes lätt och välbalanserat, och vid själva "varpningen" så tror jag att jag har prickat rätt med material och vinklarna på "pinnarna"
Ska bli spännande att testa spöna "live". Kommer att lägga upp en bild när "stickorna" är klara, känns som att jag har visat upp stommen så det räcker. Så ni får se ett slutresultat nästa gång istället!

Nu ska jag kolla på Så mycket bättre och sen ska jag smyga ner i verkstan och förhoppningsvis få till ett färdigt spö.

Hade bra vänner!
Kämpa på
//Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar