måndag 26 mars 2012

Kolla läget på isen!

Tänkte ta en tur upp till Nässjön enbart för att kolla läget hur isen mår! I fredags var det ca 50cm ren is. Skriver något i morgon om isläget.

Ser väl skapligt ut inför påsken tycker jag väl, om man ska lita på SMHI och yr.no. Från helgen och framåt så skulle det bli 10-12 minus på natten och max 1-0 grader på dagen, och det kan väl vara räddningen för en del påsktävlingar. Hoppas verkligen att det inte blir som förra året.

Från det ena till det andra så har jag bytt kostym på mina 3-kroks spön, nu är det Kaj 37 S/S och S/G och Hugo 37 S/S och S/G, tänkte testa de då jag aldrig gjort det förut har bara hört positivt om dom ! Mina gamla "prinsessan och pipan "får gå i dvala ett tag hoppas jag. Det blir till att nöta på med Kaj´s mästerverk på Lördag, och sen så har jag varpspöna med tafs och blåmyska om det skulle krisa till sig,

Hade bra och kämpa på så syns vi på Lördag i Älvdalen!!!

//Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar