måndag 12 mars 2012

KM 4 Oxbergssjön !

Det blev en överlägsen segrare i Herrseniorklassen, Janne Fredrikssin Ovansiljan SFK 7,3kg. Tvåan hade ca 4kg som var Michael Malm 3:a blev Tomas Ljudén ca 3,4kg. (kommer inte ihåg vikterna exakt)
Segrare Herrveteran Tommy Andersson OFSK 3,9 kg, Segrare i Damklassen blev Ann-mari Kjellberg på 1,9 kg.

För mig själv så hade jag bra fiske första och sista halvtimmen. Lyckades skrapa ihop 2,1kg vilket jag inte är speciellt nöjd med. Det var ändå mitt första besök på sjön, men absolut inte mitt sista. Isförhållandena var fantastiska tyckte jag, kunde inte vara bättre.

Nu ser jag fram emot nästa tävling som är Älvdalsnappet, hoppas det kommer mycket folk som det brukar göra. 

Hade bra i det fantastiska vädret!

// Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar