söndag 27 mars 2011

Vilket mörker !!!!!

Jag börjar med att gratulera Michael Malm som hade dagens högsta vikt 4765g tror jag det var, bra jobbat !

Började norr om skålvik !!!För min del så var första 1,5h ett enda stort bomhål, efter att ha borrat runt som ett skållat ollon och inte hittat nåt så sprang jag över på Liden sidan !!! Gjorde 10 talet hål efter land och fiskade mig mot sjurby, men inte ett liv !! Såg ett gäng som satt mitt ute bl a "Mila" bosse olsson plus ett par andra, men jag fick lite fisk men kom nog för sent eftersom "Mila" hade nog fåt mestadels av segervikten i ett och samma hål !!!  Verkade som abborren inte rörde sig speciellt mycket idag ???
Topp 3 Senior
Michael Malm ca 4765g
Ivar Borthen   ca 4000g
Jörgen Storm  ca 3800g
Kommer inte ihåg exakta vikten....
Damerna vann en från Sveg SFK på  ca2000g vilket jag inta hann uppfatta namnet på ?
2. Ingrid Järnberg ca 1800g
3.Åsa Wennér     ca   1400g

Juniorer
Tror det var någon från Ovansiljan SFK vann och vikten var strax över 500g
2.Anna Matsson
3. ???
Knattar vann Pontus Olsson Särnaharren SFK ca 800g

För egen del är det bara att bryta ihop och komma igen för det gich allt annat än bra !!!!

Ha de fint

//Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar