torsdag 3 mars 2011

Morsning!

Idag blir det inget fiske för vi ska till mora och uträtta lite ärenden. Men man behöver vila nån dag också !
Var på Nässjön igår och testa igen, gick till skålvik först men där var det rena rama dödahavet så vi gick tillbaka dit vi var dagen före!
Nappade på ganska bra  också, hade inte ett hugg på 3-kroken ! Tafsen funkade i vanlig ordning, körde med en blåmyska och en 6g "aero" tafspirk som jag är supernöjd med.
Känns som jag har för dåligt tålamod med 3-kroken, ska ta mig fan lämna tafs spöna hemma nån dag och bara nöta på med 3-kroken tror att det bara krävs lite mer troende på grejerna. Tycker jag har fipplat och bytt pirkar men nu har jag bestämt mig för att köra på en klassikern "Bergmanpirken". Har laddat 3 spön med olika stl på pirkarna, vad som hänger under lite olika men har köpt lite krok på vimpirkens webshop plus att jag har en hel del egen tillverkat. Nej nu ser jag verkligen fram emot alla roliga tävlingar som är på gång nu i vår ! Närmast är det KM 4 på Gryveldammen den 20 Mars, men eftersom jag inte varit med på nåt KM hittils så ska det bara bli roligt att få tävla......

På återhörande
Ha de bra

// Frollan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar