Tycker att båda funkar lika bra, fast 3-kroken är mycket mer snabbfiskad.
Men jag tycker att det skiljer från ställe till ställe.......
Läses på lite olika bloggar, det finns mycket intressanta teorier.
Ska lägga upp länkar till bloggar jag följer dagligen.
//Frollan
fredag 25 februari 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar