Nej nu jä***r ska jag försöka skärpa mig med skrivandet.
Har varit lite si och så med skrivandet på sistone men nu ska det bli andra bullar.
// Frollan
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
- Sökandet efter stor-abborren fortsätter -
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar